Overslaan en naar de inhoud gaan

Jongeren kiezen voor Beesies

Habbo onderzocht de populariteit van WK-acties onder hun leden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De belangrijkste bevindingen:

1. Top 5 populairste acties zijn respectievelijk Beesies (Albert Heijn), WK Juichbandjes (Plus), Voetbal Gogo’s (C1000), WK Handjes (Dirk, Bas en Digros) en Pletterpet (Heineken).
2. Hoewel de Beesies-actie van Albert Hein het kortst loopt (pas vanaf afgelopen maandag in de winkel) is deze het populairst.
3. De Pletterpet van Heineken is de enige niet-retailer in de top 5.
4. De spaarbereidheid loopt evenredig met de populariteit van de acties (geldt voor de top 4).
5. Top 3 minst populaire acties zijn respectievelijk Voetbal Gogo’s (C1000), WK Pins (Vomar) en WK Juichbandjes (Plus).
6. Zowel de Voetbal Gogo’s van C1000 en de WK Juichbandjes (Plus) staan in de top 3 van populairste en minst populaire acties.
7. De meeste jongeren sparen de WK Juichbandjes , de Voetbal Gogo’s en/of de Beesies (of zijn van plan deze te gaan sparen).
8. Bijna 40 procent van de jongeren geeft aan dat zij zelf (of hun ouders) extra aankopen doen om meer te kunnen sparen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in