
5781 Habbo-leden werden voor het onderzoek ondervraagd, de gemiddelde leeftijd van de leden was 14.
De belangrijkste bevindingen:
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSWoordvoerder
Dienst Justitiële InrichtingenSenior Communicatieadviseur
Nederlands Jeugdinstituut
1. Top 5 populairste acties zijn respectievelijk Beesies (Albert Heijn), WK Juichbandjes (Plus), Voetbal Gogo’s (C1000), WK Handjes (Dirk, Bas en Digros) en Pletterpet (Heineken).
2. Hoewel de Beesies-actie van Albert Hein het kortst loopt (pas vanaf afgelopen maandag in de winkel) is deze het populairst.
3. De Pletterpet van Heineken is de enige niet-retailer in de top 5.
4. De spaarbereidheid loopt evenredig met de populariteit van de acties (geldt voor de top 4).
5. Top 3 minst populaire acties zijn respectievelijk Voetbal Gogo’s (C1000), WK Pins (Vomar) en WK Juichbandjes (Plus).
6. Zowel de Voetbal Gogo’s van C1000 en de WK Juichbandjes (Plus) staan in de top 3 van populairste en minst populaire acties.
7. De meeste jongeren sparen de WK Juichbandjes , de Voetbal Gogo’s en/of de Beesies (of zijn van plan deze te gaan sparen).
8. Bijna 40 procent van de jongeren geeft aan dat zij zelf (of hun ouders) extra aankopen doen om meer te kunnen sparen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee