Overslaan en naar de inhoud gaan

Jos van de Zwarte Cross wordt cultheld op Facebook door social media invalbeurt

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
© Zwarte Cross
Miniatuurvoorbeeld
© Zwarte Cross

Het festival van de Zwarte Cross zit er al even op en de organisatie is hun welverdiende vakantie aan het vieren. Toch kunnen ze hun social kanalen en webcare niet compleet links laten liggen. Dus is daar Jos om een sterk staaltje slap te ouwehoeren met fans van het festival.

1. Even voorstellen.

Voorstelrondje
Zwarte Cross

2. Tikkeltje onzeker.

Jos is onzeker.
Zwarte Cross

3. Jos neemt niet alles té serieus

Altar-ego
Zwarte Cross

4. Al wordt hij hier even op de vingers getikt door de geestelijk leidster van het festival, Tante Rikie.

Rikkie is boos.
Zwarte Cross

5. Maar hij staat absoluut zijn mannetje.

Social media
Zwarte Cross

6. Zelfs open sollicitaties wimpelt hij af.

Weer onzeker
Zwarte cross

7. Op geheel eigenzinnige wijze.

Gedachten lezen
Zwarte Cross

8. Wie houdt je tegen, Jos.

Jos is stiekem
Zwarte Cross

9. Niet helemaal wat Bram in gedachte had.

Piratentent
Zwarte Cross

10. Er gaat nog geen Kerstbelletje rinkelen.

Kerstmis
Zwarte Cross

11. Is goed Robert.

Robert hoeft niet te komen
Zwarte Cross

12. Namens iedereen: goed gedaan, Jos.

Jos
Zwarte Cross

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in