Overslaan en naar de inhoud gaan

Jump! sluit zich aan bij TBWA

Jump!, het bureau van Thijs Hagenberg en Ernst-Jan Smids is overgenomen door TBWA Noordwest-Europa.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jump!, het bureau van Thijs Hagenberg en Ernst-Jan Smids sluit zich aan bij The Integer Group, onderdeel van TBWA\Worldwide. De samenwerking komt tot stand doordat Hagenberg en Smids 80 procent van de aandelen hebben verkocht aan TBWA Noordwest-Europa, aldus Hagenberg. Daar rapporteert Jump! vanaf nu ook aan. Hagenberg en Smids houden 20 procent van de aandelen zelf. Over het overnamebedrag worden geen mededelingen gedaan. Hagenberg en Smids blijven in ieder geval tot januari 2016 aan Jump! verbonden.

related partner content for mobile comes here

In een persbericht laat Jump! weten dat de stap voortkomt uit de behoefte om inhoudelijk verder te groeien in de dienstverlening met name richting de retailaccounts binnen Jump!. De inhoudelijke groei ziet Jump! in een kennisuitwisseling met The Integer Group, specialist in promotional, retail- & shoppermarketing en onderdeel van TBWA\Worldwide.

De visie, benadering en know-how van Integer op het gebied van retailpromoties en shoppermarketing is volgens de oprichters van het bureau interessant voor retailers als bijvoorbeeld Hema, Intratuin, Gall & Gall, BelCompany, ANWB en D-reizen. 'Ook zal de know-how van Integer op het gebied van succesvolle instore promoties van FMCG een sterke aanvulling zijn op de retailexpertise van Jump!.'

Het 3,5 jaar oude bureau heeft momenteel 36 medewerkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in