
Komend najaar wordt JWT geacht een
inernationale merkpositionerende campagne klaar te hebben. Bij het account
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCorporate woordvoerder
TU Delftzijn mediaplanning en -inkoop inbegrepen. JWT werd uitverkoren na een pitch
waaraan ook Bates Worldwide en BBDO meededen. Lowe Lintas & Partners, dat
het KPMG-account in handen had, was al in een vroeg stadium afgehaakt. De
financiële consultant zou niet tevreden zijn met de fusie tussen Lowe en
Ammirati Puris Lintas, waaruit Lowe & Lintas vorig jaar ontstond. Lowe, dat
het account in 1997 binnenhaalde, maakte onder meer een campagne onder de
slogan ‘It’s time for clarity.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee