Overslaan en naar de inhoud gaan

Karvan Cévitam start 'juicechannel' en dat valt duidelijk in de smaak

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Best Social Karvan Cevitam
Best Social Karvan Cevitam

Bestaat er iets beters dan een hele lijst woordgrappen voorgelezen krijgen? Jazeker: een hele lijst woordgrappen voorgelezen krijgen door iemand in een fruitpak.

Klinkt misschien als een situatie die zich niet extreem vaak voordoet, maar daar brengt Karvan Cévitam met zijn 'juicechannel' verandering in. Tijdens de eerste afleveringen van deze serie delen twee opmerkelijke verschijningen de laatste sappige roddels en daar smullen kijkers van.

Karvan Cévitam is duidelijk geen zuurpruim en gooit een aantal fruitige woordspelingen op tafel.


Ook in de reacties is het siroopmerk er snel bij. Waarbij? Aardbei.

1

De sappige roddels worden op grote (fruit)schaal verspreid.

2

Het pakje sap is blijkbaar nog niet helemaal leeggedronken, want er volgt al snel een tweede deel.

 


Vooral met één uitspraak uit de video schiet het merk in één keer raak.

3b

Kortom: deze serie van Karvan Cévitam valt duidelijk in de smaak.

4-5b

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in