
Bestaat er iets beters dan een hele lijst woordgrappen voorgelezen krijgen? Jazeker: een hele lijst woordgrappen voorgelezen krijgen door iemand in een fruitpak.
Klinkt misschien als een situatie die zich niet extreem vaak voordoet, maar daar brengt Karvan Cévitam met zijn 'juicechannel' verandering in. Tijdens de eerste afleveringen van deze serie delen twee opmerkelijke verschijningen de laatste sappige roddels en daar smullen kijkers van.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeKarvan Cévitam is duidelijk geen zuurpruim en gooit een aantal fruitige woordspelingen op tafel.
Ook in de reacties is het siroopmerk er snel bij. Waarbij? Aardbei.

De sappige roddels worden op grote (fruit)schaal verspreid.

Het pakje sap is blijkbaar nog niet helemaal leeggedronken, want er volgt al snel een tweede deel.
Vooral met één uitspraak uit de video schiet het merk in één keer raak.

Kortom: deze serie van Karvan Cévitam valt duidelijk in de smaak.

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee