Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijktijd vorig jaar gelijk aan 2010

De Nederlander keek in 2011 gemiddeld 191 minuten (3 uur en 11 minuten) per dag televisie. Dat is exact gelijk aan de kijktijd in 2010.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het marktaandeel in de avond (18:00- 24:00 uur) van de Publieke Omroep daalde van 37,6% naar 34,3%. RTL Nederland steeg van 28,3% naar 30,2% en SBS daalde van 19,7% naar 19,3%. Nederland 1 had het hoogste marktaandeel zowel gedurende de dag (19,1%) als de avond (20,8%).

De top 25 meest bekeken programma’s in 2011 wordt aangevoerd door Boer zoekt vrouw van 30 januari 2011 met 5.381.000 kijkers. De meest bekeken sportuitzending was de Champions League-finale van 28 mei tussen Barcelona en Manchester United Finale met 3.416.000 kijkers. The Voice of Holland van 7 oktober 2011 voert de top 25 meest uitgesteld gekeken programma’s aan met 475.000 kijkers die uitgesteld keken. Bij de toplijst SKO WEB-TV (meest gestarte streams) staat Oh Oh Tirol van 3 maart 2011 bovenaan met 422.528 binnen een week opgevraagde streams.

De SKO digitaal zenders bereikten gezamenlijk gemiddeld per maand 66,5% van de Nederlandse bevolking.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in