De Mol heeft de stichting gegarandeerd dat De Gouden Kooi niet draait om pesten, treiteren, dreigen of stalken. De Kinderconsument vroeg kijkers en producenten enkele weken geleden om de 'treitershow' te boycotten. De Mol heeft nu verklaard dat contractueel is vastgelegd dat de deelnemers niet mogen pesten. Als dat wel gebeurt, grijpt de programmaleiding in.
Talpa en De Kinderconsument hebben afgesproken enkele weken nadat het programma is begonnen opnieuw om de tafel te gaan zitten (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu