Overslaan en naar de inhoud gaan

KinderNet5 ondergaat restyling

KinderNet5 gaat de komende periode flink restylen. Begin juni moet de zender als herboren van start.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Twee ingrepen staan daarbij centraal. Een helderder positionering dan voorheen, met een duidelijke focus op twee doelgroepen: ouders met kinderen van 3 tot 5 jaar en de groep 6 tot 12-jarigen, met de nadruk op 8 tot 10-jarigen. En ten tweede een grotere openheid voor commercie. Visueel wordt de duidelijker focus op het scherm herkenbaar in een gele en een rode ‘zone’: geel staat voor ‘leuk, geweldloos en Nederlands’, rood voor ‘leuk, humor en Nederlands’. Rode programma’s betekenen dus beslist niet dat het geweldloze karakter overboord gaat. Hoogtepunt in de vernieuwingen moet de TrendTent worden, een dagelijks programma-rond-de-programma’s, dat - ‘voor en door kinderen’ - identiteit en imago van KinderNet moet uitdragen. De TendTent moet bovendien een ‘platform voor commerciële betrokkenheid moet worden’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in