Overslaan en naar de inhoud gaan

Klaartje Kuypers COO BrandDeli

Klaartje Kuypers gaat van ZenithOptimedia naar BrandDeli. Per 1 februari 2015 wordt ze er COO.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ruyl zegt: &;Met de komst van Klaartje hebben we het laatste ontbrekende puzzelstuk gevonden waarmee we met Branddeli klaar zijn voor de toekomst. Na en zeer succesvol eerste jaar kunnen wij een belangrijke volgende stap zetten. In 2002 heb ik voor het eerst met Klaartje mogen werken bij Universal Media en daarna in 2010 bij Discovery Networks.&; Ruyl spreekt de ambitie uit door te groeien naar &;de top 3 van meest innovatieve media-bedrijven in Nederland&;.

Kuypers begon haar carrière bij Universal Media waar ze onder meer Magna Global leidde. In 2007 deed ze diverse interim en consultancy opdrachten voor mediabedrijven. In 2011 begeleidde Kuypers voor Discovery Networks de lancering van tv-zender TLC. De afgelopen jaren was ze Head of Client Management bij ZenithOptimedia.

Kuypers: &;BrandDeli heeft met haar 13 sterke mediamerken in haar eerste jaar al een zeer sterke positie op de markt verworven. Ik zie er enorm naar uit om met Allard Ruyl de verdere groei en ontwikkeling van BrandDeli te begeleiden en verder vorm te mogen gaan geven.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in