Overslaan en naar de inhoud gaan

Knab geeft Feyenoord-kaartjes aan brutale voetbalfan

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Header
© Header
Miniatuurvoorbeeld
Header
© Header

Elke voetbalfan wil wel een keer een wedstrijd meemaken vanuit de VIP-box. Het is Twitteraar Esmée gelukt, wat Stephen een beetje jaloers maakt. Zoals het gezegde luidt: niet geschoten is altijd mis. Een gedurfde tweet van Stephen lokt reacties van verschillende banken uit en zorgt voor een vermakelijk draadje.

1. Stephen is een beetje teleurgesteld.

Tweet1
Tweet1 Tweet1

2. Weet wat je zegt..

Tweet2
Tweet2 Tweet2

3. Het valt te proberen.

3. Het valt te proberen.
Tweet3 Tweet3

4. Helaas.

Tweet4
Tweet4 Tweet4

5. Poging 2.

Tweet 5
Tweet 5 Tweet 5

6. Het antwoord op je vraag is..

Tweet 6
Tweet 6 Tweet 6

7. Kom op, jongens.

Tweet 7
Tweet 7 Tweet 7

8. Of nee toch niet.

Tweet 8
Tweet 8 Tweet 8

9. Stel je voor.

Tweet 9
Tweet 9 Tweet 9

10. Bloemen voor Knab, dan maar

Tweet 10
Tweet 10 Tweet 10
Tweet 10
Tweet 10 Tweet 10

11. Eind goed, al goed!

Eindtweet
Eindtweet Eindtweet

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lene Makkink.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in