Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl en de NS verklaren elkaar de liefde met merkwaardig webcare-onderonsje

Het meest opmerkelijke van bedrijven op social media, door The Best Social Media
ns_lidl_header
ns_lidl_header

Een NS-conducteur was lyrisch over een reiziger met haar nieuwe Lidl-sokken. De NS ziet zo'n product ook wel zitten en is aan het photoshoppen geslagen. Het levert een merkwaardig staaltje webcare op.

Bibi is wel te spreken over haar nieuwe sokken.

Dus Lidl komt met een suggestie voor de NS.

Maar de NS wil éigen sokken.

En dat zien fans ook wel zitten.

Lidl denkt graag mee…

De NS gaat zelfs een stapje verder.

Dit is wel een erg magere photoshop…

Maar de NS is nog steeds blij met de gloednieuwe vriendschap.

Ondanks de matige photoshop skills, is er toch iets moois opgebloeid.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Steve van Velzen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in