Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl Ierland scoort met inhaker op Banksy's zelfvernietigende kunstwerk

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Britse kunstenaar Banksy werd een paar dagen terug wereldnieuws toen hij na een veiling zijn eigen kunstwerk vernietigde en een volle zaal perplex deed staan. Zoals kunstenaars kunnen inspireren, is het marketingteam van de Ierse Lidl geïnspireerd tot een sterk staaltje inhaken op de megastunt.

1. “The girl with the balloon” werd the shredded girl with the shredded balloon.

2. En van Britse kunst naar Britse humor in deze scherpe inhaker van Lidl.

Lidl 1

3. De eerste reacties stromen binnen.

4. Ze zijn niet altijd goedkoop.

5. Lekker gewerkt, Lidl.

Lidl 2

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in