Lidl voorkomt met horoscoop dat klanten er een potje van maken in de keuken
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Nu het buiten steeds kouder wordt, komt misschien wel het belangrijkste onderdeel van de Nederlandse cultuur terug: de stamppot. Eigenlijk kun je van werkelijk alles in de supermarkt wel een stamppot maken – en dat kan best wat keuzestress met zich meebrengen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Heeft jouw bedrijf uitgeblonken op social media het afgelopen jaar? Zend dan tot en met 23 november je beste werk in voor de 10e editie van The Best Social Awards!
Gelukkig komt Lidl met dé oplossing voor alle twijfelaars: een stamppot-horoscoop. Op elk (stamp)potje past immers wel een sterrenbeeld.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuOm te voorkomen dat klanten er niets van prakken in de keuken, vertelt Lidl wat de sterren voor hen in petto hebben.
Eén ding is duidelijk: de horoscoop van Boogschutter is een schot in de roos
Maar Boogschutters zijn natuurlijk niet allemaal één (stamp)pot nat.
Lidl is nog lang niet klaar en komt met nóg een horoscoop.
De Weegschaal krijgt deze winter lekker gebalanceerde maaltijden.
Dit idee van Lidl valt duidelijk in de smaak, want kijkers brullen om een vervolg.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid