Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl voorkomt met horoscoop dat klanten er een potje van maken in de keuken

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
lidl openingsbeeld
lidl openingsbeeld

Nu het buiten steeds kouder wordt, komt misschien wel het belangrijkste onderdeel van de Nederlandse cultuur terug: de stamppot. Eigenlijk kun je van werkelijk alles in de supermarkt wel een stamppot maken – en dat kan best wat keuzestress met zich meebrengen.

related partner content for mobile comes here

Heeft jouw bedrijf uitgeblonken op social media het afgelopen jaar? Zend dan tot en met 23 november je beste werk in voor de 10e editie van The Best Social Awards!

 Gelukkig komt Lidl met dé oplossing voor alle twijfelaars: een stamppot-horoscoop. Op elk (stamp)potje past immers wel een sterrenbeeld.

Om te voorkomen dat klanten er niets van prakken in de keuken, vertelt Lidl wat de sterren voor hen in petto hebben.


Eén ding is duidelijk: de horoscoop van Boogschutter is een schot in de roos

1-2


Maar Boogschutters zijn natuurlijk niet allemaal één (stamp)pot nat.

3

 

Lidl is nog lang niet klaar en komt met nóg een horoscoop.

4


De Weegschaal krijgt deze winter lekker gebalanceerde maaltijden.

 

5

 

Dit idee van Lidl valt duidelijk in de smaak, want kijkers brullen om een vervolg.

6

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in