Overslaan en naar de inhoud gaan

Maffia-achtig bericht PostNL leidt tot hilarisch gesprek

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
openingsbeeld best social PostNL
openingsbeeld best social PostNL

Als je een melding van de PostNL-app krijgt, is de kans heel groot dat erin staat hoe laat je pakket wordt bezorgd. Soms past zo'n notificatie echter net niet op je scherm, waardoor hij halverwege wordt afgekapt.

related partner content for mobile comes here

In de meeste gevallen kun je zelf wel bedenken wat er eigenlijk had moeten staan, maar de melding van deze klant werd zó ongelukkig afgeknipt dat de boodschap van PostNL ineens compleet anders was.

De klant deelde de notificatie op Twitter en de reactie van postbedrijf, maakt het hele verhaal alleen maar beter.


Best begrijpelijk dat iemand na het lezen van deze melding aardig bezorgd wordt.


Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats.


Ineens krijgt 'We hebben u gemist' een compleet andere betekenis.

 


De grote vraag: wie of wat zal PostNL de volgende keer meenemen?


Al snel blijkt dat de buren alvast bij de pakjes kunnen gaan neerzitten.


Een specifieker tijdslot zou in dit geval best handig zijn.


Deze Twitter-gebruiker vraagt dit voor een vriend.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in