Overslaan en naar de inhoud gaan

Magazinemerk Harper's Bazaar komt met Business Club

Hearst Netherlands zoekt nieuwe verdienmodellen, Business Club voor vrouwen is daar een voorbeeld van.
HarpersBazaar
HarpersBazaar

Magazinemerk Harper's Bazaar komt met de Harper's Bazaar Business Club. Een plek en community waar vrouwen elkaar kunnen ontmoeten en van elkaar en Harper's Bazaar kunnen leren. Hoofdredacteur Miluska van 't Lam: 'Hiermee willen we vrouwen de tools aanreiken die zij nodig hebben om de beste versie van zichzelf te worden. Tegelijkertijd biedt deze club hun de kans om contacten te leggen met vrouwen die zij anders nooit zouden ontmoeten, maar die hun persoonlijke ontwikkeling en netwerk rechtstreeks ten goede komen.'

related partner content for mobile comes here

Centraal staan onderwerpen als leiderschap, carrière(switches), rolmodellen, groei en zelfontwikkeling. Leden krijgen onder meer toegang tot vijf exclusieve (digitale) bijeenkomsten per jaar, met inhoudelijke talks en een netwerkgelegenheid achteraf. Verder zijn er een maandelijks verschijnende business nieuwsbrief en een besloten LinkedIn-groep om kennis en ideeën uit te wisselen en netwerken uit te breiden.

Hearst Netherlands, dat eerder dit jaar een grote reorganisatie aankondigde, is op zoek naar nieuwe paden en verdienmodellen. De Harper's Bazaar Business Club is daar een voorbeeld van. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in