
Een van de drie zilveren onderscheidingen ging ook naar De Personeelzaak voor de vrouwencampagne van de Koninklijke Marine; de andere twee waren voor Maximum/Publicis voor commercials voor de Koninklijke Landmacht en Euro RSCG 4D voor het event Nuon Energy Flashback.
Verder gaf de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) nog zes gewone Magneten weg. De PersoneelZaak verscheen daarvoor nog viermaal op het podium: drie keer voor het ministerie van OC&W en één keer voor de Koninklijke Marine. De andere twee waren voor Ara m/v/Nashuatec en Maximum/T-Mobile. De Deelbekroningen Art en Copy gingen ook naar De PersoneelZaak, waarbij het totaal aantal Magneten voor dit bureau op 9 kwam (uit 12 nominaties), dit jaar vooral met dank aan het werk voor OC&W.
Vacatures
Enterprise Advertising Sales Manager
TaboolaStagiair communicatie en marketing
SterSenior PR & Account lead
HAGENSDe jury onder leiding van Ron Meijer (Imagine) honoreerde dus 11 van de 21 nominaties (uit 111 inzendingen). Vorig jaar was de oogst ook 11 prijzen, maar werd er geselecteerd uit 25 nominaties (uit 100 inzendingen). Toen werd er alleen een keer goud uitgereikt.
Koninklijke Luchtmacht won verder nog de SJP Intermediair/PW Employer Brand, en Campina de SJP PCM Dagbladen Publieksprijs. Drie studententeams gingen naar huis met de SJP/Vea Actie Jong Talent.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu