Overslaan en naar de inhoud gaan

Man koopt per ongeluk een kinderstofzuiger, Miele reageert met groots gebaar

Het beste van Nederlandse bedrijven op social media, door The Best Social Media.
Miele_stofzuiger
© Miele_stofzuiger
Miele_stofzuiger
© Miele_stofzuiger

Abbie dacht een huishoudelijke held te zijn met de aankoop van zijn nieuwe Miele stofzuiger, maar het eindresultaat deed een hoop stof opwaaien. De realiteit pakte namelijk iets anders uit. En dusdanig dat zijn tweet erover hartstikke viral ging. Met alle gevolgen van dien, want het blijft bij Miele zelf ook niet onopgemerkt.

related partner content for mobile comes here

Update: zijn vriendin ligt nog steeds op de vloer te gieren.

Ellen stelt de belangrijke vragen:

Hier kan je dus precies niks mee.

Gelukkig is hij niet de enige met volwassen probleempjes:

Maar is het huis schoon? Grapje natuurlijk.

Bij gebrek aan fatsoenlijke stofzuiger wil Annelies opgeveegd worden.

Maar daar komt het leuke: Miele is er snel bij en heeft een klein cadeautje.

Thanks for social media, niet?

En als Miele er nog een schep bovenop doet kunnen we stellen dat het prima uit de hand is gelopen.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Simone Smit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in