Data & Insights Accenture: ‘Vooral trouwe adverteerders Ster gaan veel pijn voelen van de vaste prijs’
Data & Insights Hoe diversiteit voor energie op de werkvloer zorgt Als je fundamentele verandering zoekt, moet je fundamenteel anders durven kijken, zegt IAB-directeur Yvonne de Jager.
Interne communicatie Producten die als ‘goedmakertje’ in de markt worden gezet, vallen niet zo goed bij de consument Je kunt beter ‘sorry’ zeggen dan een cadeau geven.
Premium Interne communicatie Vodafone stelt wereldwijde merkstrategie bij en omarmt ‘optimisme’ Grootste advertentiecampagne in historie Vodafone moet nieuwe positionering ondersteunen.
Media Digitale radio is toe aan de volgende stap en dat laat DAB+ zien in campagne Alles klinkt zo... analoog.
Data & Insights Hoe diversiteit voor energie op de werkvloer zorgt Als je fundamentele verandering zoekt, moet je fundamenteel anders durven kijken, zegt IAB-directeur Yvonne de Jager.
Interne communicatie Producten die als ‘goedmakertje’ in de markt worden gezet, vallen niet zo goed bij de consument Je kunt beter ‘sorry’ zeggen dan een cadeau geven.
Premium Interne communicatie Vodafone stelt wereldwijde merkstrategie bij en omarmt ‘optimisme’ Grootste advertentiecampagne in historie Vodafone moet nieuwe positionering ondersteunen.
Media Digitale radio is toe aan de volgende stap en dat laat DAB+ zien in campagne Alles klinkt zo... analoog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid