Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonalds Limburg is vermaak op TikTok en dat smaakt naar meer

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
McDonalds Limburg is vermaak op TikTok en dat smaakt naar meer
McDonalds Limburg is vermaak op TikTok en dat smaakt naar meer

Steeds meer bedrijven verzamelen zich op TikTok en ook McDonalds Limburg blijft niet achter. Ze zijn nog niet erg lang actief op het platform, maar de video’s lijken wel degelijk in de smaak te vallen. Mensen blijken namelijk wel wat meer te willen weten over de fastfoodketen. Want hoeveel verdien je bijvoorbeeld bij McDonalds?

related partner content for mobile comes here

De McFlurry kennen we allemaal wel. Maar hoe wordt dat eigenlijk gemaakt? Dat laten ze je zien.

Ook laten ze zien dat er tijdens het werk zeker wel tijd is voor een grapje.

En daarnaast leer je de medewerkers wat beter kennen. Zo blijkt deze jongen een talent te hebben.

Daarnaast worden er regelmatig vragen beantwoord van volgers. En dan is daar natuurlijk de brandende vraag: Wat verdien je bij McDonalds?

En mocht je je nou al die tijd al afvragen of je als medewerker het eten mag pakken? Helaas.

Over The Best Social media.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Wouter van den Eerenbeemt

Hey Diederik, Social Media is vloeibaar merk ik, 4 dagen na dato is er zonder de filmpjes van het artikel weinig meer over... :(

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in