Meepraten tijdens de Talpa Network Inside talkshow?
Wilfred Genee leidt als tafelheer een interactief gesprek over vertrouwen in content.
Talpa Network
Wij zijn Talpa Network: een open medianetwerk actief op het gebied van video, audio, digital en print. Ons motto is ‘samen bereik je meer’. Dat slaat op hoe we werken én hoe wij impact maken. In een steeds internationaler wordend medialandschap zorgt ons media-netwerk ervoor dat content van Nederlands makers en merken blijft aankomen bij ons geliefde lokale publiek. Met onze hoofdmerken (SBS6, NET5, Veronica, Radio 538, Radio 10, Sky Radio, Radio Noordzee en LINDA.), vertrouwde formats én slimme partnerships bereiken we wekelijks meer dan 90% van Nederland.
Lees meer
We zijn continu op zoek naar manieren om nog meer mensen nog beter te bereiken met onze content: dat doen we met onze mensen, makers, merken én ons saleshuis Talpa Media.
Talpa Network handelt mede in opdracht van One Media Sales B.V. (OMS). OMS is een zelfstandig saleshouse, belast met de verkoop van de commerciële zendtijd op de bij haar aangesloten radio zenders.
Talpa Network is in 2017 opgericht door viervoudig Emmy Award-winnaar John de Mol.
Lees minder
Talpa Network geeft jou een kijkje achter de schermen tijdens deze interactieve talkshow. Een tafelgesprek waarbij het thema vertrouwen aan de hand van verschillende mediumtypen en content besproken worden. Radio wordt bijvoorbeeld beschouwd als het meest betrouwbare medium in een tijdperk van nepnieuws. En hoe zit dat met het vertrouwen in TV en Social influencers? En welke rol is er weggelegd voor merken en content makers? Tafelgasten zoals Bart Jan Cune (Hoofdredacteur nieuws / nieuwslezer Radio), Roland Snoeijer (Programma Directeur Radio 10) en Ruud de Langen (Chief Creative Officer Talpa Network) nemen je graag mee in diverse stellingen en standpunten, laat jij je stem gelden?
Schrijf je in
Talpa Network
Wij zijn Talpa Network: een open medianetwerk actief op het gebied van video, audio, digital en print. Ons motto is ‘samen bereik je meer’. Dat slaat op hoe we werken én hoe wij impact maken. In een steeds internationaler wordend medialandschap zorgt ons media-netwerk ervoor dat content van Nederlands makers en merken blijft aankomen bij ons geliefde lokale publiek. Met onze hoofdmerken (SBS6, NET5, Veronica, Radio 538, Radio 10, Sky Radio, Radio Noordzee en LINDA.), vertrouwde formats én slimme partnerships bereiken we wekelijks meer dan 90% van Nederland.
Lees meer
We zijn continu op zoek naar manieren om nog meer mensen nog beter te bereiken met onze content: dat doen we met onze mensen, makers, merken én ons saleshuis Talpa Media.
Talpa Network handelt mede in opdracht van One Media Sales B.V. (OMS). OMS is een zelfstandig saleshouse, belast met de verkoop van de commerciële zendtijd op de bij haar aangesloten radio zenders.
Talpa Network is in 2017 opgericht door viervoudig Emmy Award-winnaar John de Mol.
Lees minder
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonneeGaaf initiatief!
Vergeten jullie niet wat diversiteit aan tafel te zetten?