Overslaan en naar de inhoud gaan

Mensen nemen hun hoedje af voor Prinsjesdag-inhakers van bedrijven

Het meest opmerkelijke op sociale media tijdens Prinsjesdag, door The Best Social Media.
prinsjesdag inhakers
prinsjesdag inhakers

Ieder jaar komen bedrijven op Prinsjesdag met gouden inhakers. Van de troonrede en koning Willem-Alexander tot aan het koffertje en de Glazen Koets: de mogelijkheden zijn eindeloos. Déze negen bedrijven hebben ook dit jaar weer posts gemaakt die zeker niet teleurstellen. 
 

related partner content for mobile comes here

EasyToys vindt dat Willem-Alexander op Prinsjesdag ook even aan zichzelf moet denken.

 

Het koffertje is ieder jaar één van de populairste onderwerpen op Prinsjesdag. Zo ook dit jaar. 

 

Eén koffertje de man, alsjeblieft.

 

Zoals hierboven al staat: het koffertje is heel geliefd onder bedrijven.



Hoewel de ogen van Willem-Alexander misschien verslechteren, zijn die van HEMA scherper dan ooit.

 

Hoedje af voor het Wereld Natuur Fonds.



Deze nieuwe afkorting zag niemand aankomen.



Alles hoed, Lidl?

 

De Gouden Koets werd natuurlijk enorm gemist, maar gelukkig wist Jumbo deze leegte op te vullen.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Yannick Snoek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in