Overslaan en naar de inhoud gaan

Michels-Spee lobbyt voor Spot

Iris Michels-Spee, in de afgelopen 8 jaar VVD-raadslid bij de gemeente Den Haag, wordt senior public affairs expert bij Spot.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Iris Michels bij Spot als senior public affairs expert. In de afgelopen 8 jaar werkte ze bij de gemeente Den Haag als VVD-raadslid Bouwen en Wonen.

related partner content for mobile comes here

De lobbyfunctie was voorheen centraal geregeld via het Centrum voor Merk en Communicatie (CMC), een initiatief van VEA, BVA en Spot. Achtereenvolgens Hans Hillen en Jan Schinkelshoek behartigde de belangen op dossiers als alcoholreclame en reclame voor ongezonde voedingsmiddelen. In het voorjaar van 2013 is de samenwerking tussen Spot en CMC opgezegd. Michel van de Voort, directeur van Spot zegt dat het voor Spot effectiever werkt wanneer er geen verschillende belangen door elkaar heen lopen.

De genoemde - en andere dossiers gaat Michels nu voor Spot, het Nederlandse marketingcentrum voor televisiereclame, behartigen.

Nieuw speerpunt

Michels krijgt er wel een belangrijk speerpunt bij: zij wordt het gezicht van de Nederlandse broadcasters richting Brussel, om vat te krijgen op de Europese richtlijnen aangaande televisie en online televisie.

 

In Spot participeren de volgende organisaties:

Ster

RTL Nederland

SBS Broadcasting

BrandDeli

Sport1

Eredivisie Live

FOX International Channels Benelux

Disney Channels Benelux

ORN

AT5

Eurosport

NBCUniversal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in