Overslaan en naar de inhoud gaan

Mindshare wint pitch van Rabobank voor digitale media

Account betreft strategie en innovatie van digitale eigen en externe media. Bureau neemt het stokje over van Reprise.
rabobank
rabobank

Mindshare wordt het nieuwe digitale-mediabureau van de Rabobank Groep. Het won een kort en intensief pitchtraject en neemt het stokje over van Reprise, het digitale-mediamerk van Mediabrands.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking tussen Rabobank en Mindshare omvat de digitale mediastrategie, -planning en bredere strategische en innovatievraagstukken over data bij 'paid' en 'owned' media.

Rabobank stelt in een verklaring dat zijn pitchteam vindt dat ‘Mindshare goed gepositioneerd is om de digitale strategie naar het volgende niveau te brengen'. Het wil verder geen uitspraken doen over welke strategische doelen ten grondslag lagen aan de pitch.

Maatschappelijk ambities

Atva van Zanten, de ceo van Mindshare Nederland, spreekt van een ‘fantastische’ match met Rabobank. Die is er volgens haar niet alleen inhoudelijk en personeel, maar ook in maatschappelijke ambities.

Mindshare veranderde het afgelopen jaar zijn positionering en focust meer op good growth. Het richt zich op inclusievere en duurzamere advertentiemogelijkheden en op meer aandacht voor eigen kanalen, retentiemarketing en customer-lifetime-value.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in