Overslaan en naar de inhoud gaan

Morgen op MARCOM14: Pieter Zwart (Coolblue)

Een kijkje achter de schermen bij Coolblue.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alles en iedereen bij Coolblue is bezig om klanten tevreden te maken of nee: te verwonderen. Tijdens deze presentatie geeft Pieter je een kijkje achter de schermen van Coolblue waarin alles draait om klanttevredenheid en groei. Pieter is 36 en laat je in 100 slides in 30 minuten zien hoe obsessieve focus op klanttevredenheid key is voor de omzet van 0 naar 252 miljoen euro.

Over Pieter Zwart
De C.V. van Pieter is angstig leeg. Werkervaring in loondienst heeft hij nauwelijks. Pieter en Coolblue hebben door de jaren heen veel prijzen gewonnen. Alle awards die hij persoonlijk won zijn te herleiden op het succes van Coolblue. Behalve die van het jaarlijkse Coolblue FiFa kampioenschap voor Xbox 360 in 2010. Net als ieder jongetje wilde Pieter later voetballer, popmuzikant én multimiljonair worden. Alleen dat laatste werd waarheid toen hij als Bedrijfskunde student in 2000 samen met Paul en Bart Coolblue oprichtte. Wat hun doel was? Een voorbeeldbedrijf bouwen op het gebied van klanttevredenheid. Inmiddels werken er nog 650 Coolblue’ers in Nederland en België en behalen ze met elkaar een omzet van 252 miljoen euro.  Pieter Zwart spreekt dinsdag om 16.05 uur op de Adfo Mainstage op de 

Nog niet inschreven voor de MARCOM? Vandaag is de laatste dag 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in