Overslaan en naar de inhoud gaan

MS Mode laat klanten online shoppen in haar fysieke winkels

De internetzuilen in de MS Mode biedt toegang tot de webshop van de modeketen, waarin de gehele collectie verkrijgbaar is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De introductie volgt na een testfase in tien winkels. De resultaten van die test zijn positief. De vaste klanten van MS Mode die zowel online als offline shoppen, besteden gemiddeld drie keer zoveel als klanten die alleen online kopen. Ze geven ook anderhalf keer zoveel uit als puur fysieke winkelklanten. ‘De omni-channelklant koopt vooral váker’, aldus Noor de Bruijn, Directeur Marketing & E-commerce.

In de afgelopen weken zijn 75 winkels voorzien van internetzuilen en in de loop van het jaar volgt de rest.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in