
Merknamen ontwikkelen is ons vak maar ook het verzamelen van opvallende en hilarische namen is inmiddels dagelijkse kost. Hoog tijd om de leukste vondsten te delen. De Namespotting Weekly verschijnt elke donderdag met een aantal opvallende merknamen en/of slogans. Elke week een selectie binnen een bepaald (actueel) thema.
Vacatures
Projectmanager Marketing (32-36 uur)
Save the ChildrenEnterprise Advertising Sales Manager
TaboolaStagiair communicatie en marketing
SterIn deze eerste editie van Namespotting Weekly een klassieke categorie: ‘Nomen (non) est omen’ (De naam is [g]een voorteken’). Een selectie van 5 namen die bij uitstek van toepassing zijn op een beroep of activiteit van een bedrijf; of juist helemaal niet. Heb je aanvullingen voor deze Namespotting Weekly of suggesties voor een thema in een nieuwe editie? Mail ze gerust naar
hans@denaamafdeling.nl. Tot volgende week.
. Tot volgende week.
HouthandelvanSteen.jpg
Houthandel van Steen heeft als slogan: 'ijzersterk maat- en zaagwerk'
Slachterij_Henk_Worst.jpg
Slachterij Henk Worst. Jammer dat Henk geen Hans heet.
Beenhakker.jpg
Beenhakker heten met als doelgroep mensen die slecht/niet ter been zijn. Klinkt bijna als een sluw business model.
Kapper_Van_de_Hare.jpg
Kapper van de Hare zit al 80 jaar in de haren. Een geknipte naam voor een kapper.
Kapper_Kaal.jpg
Kapsalon Kaal. Als zijn klanten het maar niet zijn...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu