Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse merken geven weer hun eigen invulling aan Blue Monday

The Best Social Media maakte er wat van deze Blue Monday.
bavaria worst
bavaria worst

Het is 17 januari en dat betekent dat het vandaag Blue Monday is. Blue Monday is ontstaan als marketingtruc en zou de meest deprimerende dag van het jaar zijn. De dagen zijn nog donkerder en voor veel mensen is het de eerste dag van de werkweek en dat valt niet mee. Bedrijven laten deze dag niet onopgemerkt voorbijgaan en haken jaarlijks weer massaal in.

related partner content for mobile comes here

Ook Gerda van Bol.com heeft er vandaag geen zin in.

Mooi blauw is niet lelijk.

Heineken verplaatst de vrijmibo naar de maandagochtend.

Blue Monday heineken

Jumbo begint de dag met een grote boodschap.

En dat kan Albert Heijn wel waarderen.

Tas lief van jullie - Albert Heijn

Albert Heijn zelf houdt de boodschap liever kort, maar krachtig.

Bij het WNF gaan ze liever een uiltje knappen vandaag.

EasyToys heeft dè oplossing voor Blue Monday.

Tot slot introduceert Bavaria een nieuw worstenbroodje met hierin bierbostel. Dit is het co-product dat er overblijft na het brouwen van bier. Zoals Bavaria het zelf noemt ‘’Worst day of the year!’

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Julia van Hout.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in