Overslaan en naar de inhoud gaan

New Skool Media gaat samenwerken met The Content Exchange

Uitgever biedt content van Kijk en Columbus aan via het platform.
TCE
TCE

New Skool Media biedt vanaf vandaag content van zijn titels Kijk en Columbus aan via het digitale platform The Content Exchange (TCE). Hierop kunnen uitgevers en redacties - internationaal - direct content van elkaar in licentie overnemen. TCE begon vorig jaar.

related partner content for mobile comes here

Populaire wetenschap en Reizen zijn universele thema’s waar een unieke expertise voor nodig is om kwalitatieve producties te kunnen maken, zegt Pim Osterhaus, uitgever bij New Skool Media. De samenwerking met TCE is bedoeld om deze content ook op een internationale schaal te exploiteren.

Osterhaus: 'Met onze titels zijn we stevig verankerd bij onze Nederlandse doelgroepen. TCE biedt de mogelijkheid om kwalitatief gemaakte verhalen efficiënt veel breder te distribueren. Iedere redactie die zoekt naar de beste content op het gebied van reizen of wetenschap heeft nu een snelle toegang om dit via TCE eenvoudig te licenseren en te publiceren. We hebben al goede ervaringen om hele titels in licentie uit te zetten, om dit nu ook op artikelniveau te kunnen doen levert ons weer een nieuwe afzetmarkt voor onze content waarbij we de bestaande afspraken met onze auteurs uiteraard respecteren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in