Nieuwe FM-zender JOE snelle stijger in oktober
NPO Radio 2 is weer marktleider in 13+, Qmusic blijft aan kop in commerciële doelgroep.
![Radio1](https://static.adformatie.nl/cropped/6fe82eaf-de8d-5a12-82d8-cfddfddb2ed9/article/ac/ca/accac60b-000a-4801-a022-0ef9734caf38/opening_image/opening_image_hero/radio1.jpg)
© 123RF
![Radio1](https://static.adformatie.nl/cropped/6fe82eaf-de8d-5a12-82d8-cfddfddb2ed9/article/ac/ca/accac60b-000a-4801-a022-0ef9734caf38/opening_image/opening_image_hero/radio1.jpg)
© 123RF
Radiozender JOE van DPG Media die sinds september op de FM te horen is, stijgt snel in marktaandeel. In oktober behaalde JOE in de commerciële doelgroep 20-49 een aandeel van 4,7 procent. Dat was in september nog 2,7 procent. In 13+ komt het station uit op 3,8 procent (was 2,3 in september). Dat blijkt uit de cijfers van het NMO Luisteronderzoek over oktober 2023.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Qmusic is met 24,2 procent ruim marktleider in 20-49, gevolgd door NPO Radio 2, Radio 538 en Radio 10. In 13+ staat NPO Radio 2 bovenaan met een marktaandeel van 13,6 procent. Qmusic volgt met 12,6, Sky Radio is derde, Radio 10 vierde en NPO Radio 1 staat op vijf.
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery Amsterdam![Marktaandelen_oktober23](https://static.adformatie.nl/cropped/e219d531-0dcc-532b-8148-c399ce737bde/article/41/e1/41e1da6f-db05-4632-a720-b20f7f186760/body_image/760px/Marktaandelen_NMO_luisteronderzoek_oktober23.png.jpg)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid