Overslaan en naar de inhoud gaan

Ogilvy neemt Chantal van Binsbergen, Annelouk Kriele en Joeri Bakker aan

Ogilvy & Mather Amsterdam zegt met de komst van de nieuwe collega’s invulling te geven aan de ambitie het succes in Nederland verder uit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Chantal van Binsbergen (44, rechts op de foto), is sinds januari in dienst als Strategy Director. Zij werkte eerder als Strategy Director bij DDB, PPGH/JWT en Lowe voor merken als NS, Unilever, ABN AMRO, KPN en Grolsch. Daarna werkte ze vijf jaar als zelfstandig adviseur tot ze door Ogilvy & Mather Amsterdam werd gevraagd om de strategie afdeling te versterken. Sinds januari geeft ze verdere invulling aan de marktstrategieën van diverse lokale en internationale klanten van Ogilvy & Mather Amsterdam.

Annelouk Kriele (44) is 1 februari begonnen als Client Service Director en is onder meer verantwoordelijk voor de Rabobank, DELA, Coca-Cola, Center Parcs en KPN Zakelijk. Kriele komt van Publicis Amsterdam waar ze ook CSD was. Eerder werkte ze als Strategy Director bij N=5 en PPGH/JWT. Zij begon haar carrière als communicatiemanager bij Rabobank Nederland.

Joeri Bakker (33) is met ingang van deze maand begonnen als Account Director. Bakker heeft in de afgelopen zeven jaar als Account Manager voor verschillende (digitale) reclamebureaus gewerkt. Eerst bij Veritate (e-mail- en dialoogmarketing), toen bij het interactieve bureau The People’s Valley en vervolgens bij MediaMonks. De laatste drie jaar heeft Bakker gewerkt bij TBWA/Neboko waar hij als senior accountmanager werkte voor Heineken en Pearle.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in