Overslaan en naar de inhoud gaan

Online onderzoek van converteert offline

De kleine winkelier die zijn online kanaal niet gebruikt om offline én online sales te promoten, mist een grote kans om meer te verdienen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoek van Emarketer laat zien dat steeds meer uitgaven in de winkel vooraf worden gegaan door online onderzoek. Vorig jaar was de indirecte online verkoop maar liefst 3 keer hoger dan wat e-commerce verkopen opleverde.

Daarnaast laat onderzoek zien dat mensen vaker meerdere kanalen gebruiken om hun aankopen te doen. Meer dan helft van de Amerikaanse shoppers die tijdens kerst op websites van de winkels waren geweest online én offline hun aankopen hadden gedaan.

Ondanks het groeiende aandeel klanten dat online shopt, blijft het real-life winkelen belangrijk voor mensen. Echter een goede shop en goede vindbaarheid worden steeds belangrijker!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in