Overslaan en naar de inhoud gaan

Opmars voor Joe en Radio Veronica in februari

Qmusic blijft marktleider in de commerciële doelgroepen.
radio
© Afbeelding: Shutterstock
radio
© Afbeelding: Shutterstock

Radio Veronica blijft net als in januari doorstijgen, zo blijkt uit de nieuwe maandcijfers van NMO. In de commerciële doelgroepen 20-49 en 20-59 (die allebei worden gehanteerd) maakt de zender van Mediahuis in de top-10 de grootste opmars. Het betekent dat de nieuwe strategie van de zender (het clubgevoel) aan begint te slaan. 

related partner content for mobile comes here

Ook de cijfers van Joe (DPG Media) zijn opvallend. De zender die sinds september 2023 op de FM te horen is, staat inmiddels vast in de top-5. 

20 49 feb 25

Andere opvallende stijgers zijn NPO 3FM en Slam!, dat de beste maand noteert sinds de start van het NMO in januari 2023. Opvallend, omdat het station in september 2023 geen FM-frequentie meer had.

Buiten de top-10 zijn Kink en Radio 10 Non Stop forse stijgers.

20 59 feb 25

Qmusic marktleider

In de commerciële doelgroepen blijft Qmusic (DPG Media) de marktleider met in 20-59 weer een stijging. Verder valt de - opnieuw - forse daling van Radio 10 (Talpa Network) op. De stijging van de non-stop zender compenseert dat enigszins.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in