
Radio Veronica blijft net als in januari doorstijgen, zo blijkt uit de nieuwe maandcijfers van NMO. In de commerciële doelgroepen 20-49 en 20-59 (die allebei worden gehanteerd) maakt de zender van Mediahuis in de top-10 de grootste opmars. Het betekent dat de nieuwe strategie van de zender (het clubgevoel) aan begint te slaan.
Ook de cijfers van Joe (DPG Media) zijn opvallend. De zender die sinds september 2023 op de FM te horen is, staat inmiddels vast in de top-5.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)
Andere opvallende stijgers zijn NPO 3FM en Slam!, dat de beste maand noteert sinds de start van het NMO in januari 2023. Opvallend, omdat het station in september 2023 geen FM-frequentie meer had.
Buiten de top-10 zijn Kink en Radio 10 Non Stop forse stijgers.

Qmusic marktleider
In de commerciële doelgroepen blijft Qmusic (DPG Media) de marktleider met in 20-59 weer een stijging. Verder valt de - opnieuw - forse daling van Radio 10 (Talpa Network) op. De stijging van de non-stop zender compenseert dat enigszins.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid