Overslaan en naar de inhoud gaan

Oproep van autistische jongen aan Lidl krijgt hartverwarmend vervolg

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Iedereen heeft bepaalde producten nodig in het leven. Voor sommigen is dit behoorlijk specifiek. Bean, een Amerikaanse jongen, houdt enorm van zijn peanutbutter and jelly English muffins. Hij houdt er zó veel van dat hij tientallen potten thuis heeft staan, maar aan elke voorraad komt ooit een einde. Dus hij doet een verzoek aan Lidl US op Twitter.

1. Dit is Bean met zijn 72 potten pindakaas van Lidl.

2. Een nieuwe pindakaas-uitverkoop zou geweldig zijn.

3. Maar Lidl doet er nog een schepje bovenop.

4. En die retweets stromen binnen als een tierelier.

5. En mensen voelen ook veel liefde voor Bean zelf.

En dat wordt gewaardeerd door Bean’s moeder.

You rock, man.

6. De Lidl pindakaasfanaat is nog best kieskeurig.

Ook al valt het mee met de jelly.

En Lidl is het volledig met hem eens.

7. Voor de bezorgde mensen:

Het zit echt helemaal goed.

8. Lidl maakt haar belofte waar en doet zelfs een extra aanbod.

9. Aanlokkelijk, maar eerst moet de huidige voorraad aangevuld worden.

10. Maar alles is onder controle.

11. En de Lidl droom wordt dan ook écht werkelijkheid.

12. Kudos voor Lidl US!

13. En eind goed al goed voor deze tie-dye-held: de buit is binnen.

Foto

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lene Makkink.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee
Poehe

Lekker gezond

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in