Overslaan en naar de inhoud gaan

Peter Joziasse nieuwe directeur Bureau Promotie Podiumkunsten

Per 1 februari aanstaande wordt Peter Joziasse (1967) aangesteld als nieuwe directeur van Bureau Promotie Podiumkunsten (BPP).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per 1 februari aanstaande wordt Peter Joziasse (1967) aangesteld als nieuwe directeur van Bureau Promotie Podiumkunsten ().

Hij is hiermee de opvolger van ad interim directeur Hans Kraaijeveld.

De afgelopen jaren was Joziasse eindverantwoordelijk voor nieuwe media en sales in het management van de Publieke Omroepvereniging AVRO. Hij ontwikkelde bij de omroep o.a. een digitaal kunst & cultuurplatform met audiovisuele cultuurgids, webshop en interactieve community’s.

Bij BPP wordt Joziasse eindverantwoordelijk voor de verdere uitbouw en professionalisering van de collectieve marketing van podiumkunsten in Nederland en de exploitatie van de PODIUM Cadeaukaart (de vernieuwde Theater & Concertbon) i.s.m. verschillende partners.
Bureau Promotie Podiumkunsten verzorgt activiteiten op het gebied van collectieve marketing voor de podiumkunsten, zoals het beheer en verkoop van de PODIUM Cadeaukaart, de uitreikingen van diverse prijzen binnen de podiumkunsten waaronder de Louis D’Or, Poelifinario en de AVRO Toneelpublieksprijs, en collectieve promotiecampagnes.

Daarnaast ondersteunt BPP de professionaliteit van marketeers in de podiumkunstensector door het aanbieden van diverse activiteiten in het kader van deskundigheidsbevordering.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in