
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 25,9% en de SBS zenders 16,8%. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 32,0%, de zenders van RTL Nederland 29,6% en de SBS zenders 20,8%. In week 36 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 184 minuten.
Nederland 1 was in het avondtijdvak marktleider met 19,8%, RTL4 had 16,4 en SBS6 9,9. Best bekeken programma was het NOS Journaal van zondag met 2.708.000 kijkers.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee