Overslaan en naar de inhoud gaan

QiOnly lanceert eigen platform ‘Hoe Oud Word Jij?’

Het platform heeft als doel mensen na te laten denken over hun financiële toekomst en is ook onderdeel van een nieuwe strategie van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

CMIS, eigenaar van De Hypotheekshop en Huis & Hypotheek, is launching partner van het platform en ook verzekeraar Delta Lloyd heeft zich aangesloten.

Maandblad Quest verzorgt een belangrijk deel van de content. QiOnly onderhandelt momenteel met andere partijen over toetreding tot het platform.

Pieter Dingemans, partner QiOnly, legt uit: ‘Wie is er nou niet benieuwd hoe oud ie gaat worden? Daarom kun je als je op terechtkomt éérst je levensverwachting berekenen tijdens een leuke test. Vervolgens krijg je inzicht in je - financiële - toekomst. “Hoe Oud Word Jij?” geeft antwoord op vragen als: Wat is mijn huis waard in 2020? Bestaat mijn baan nog over tien jaar? Wanneer kan ik stoppen met werken? Wat moet ik doen om gratis te kunnen wonen? Kan mijn kind later eigenlijk studeren? En ga zo maar door. De komende periode gaan we het platform optimaliseren en verder uitbreiden.’

Managing partner Michael van Kerkwijk over de nieuwe koers van QiOnly: ‘Onze strategie is om naast het werk voor onze opdrachtgevers ook eigen initiatieven te ontwikkelen en in de markt te zetten. Deze manier van zakelijk-creatief ondernemerschap heeft er toe geleid dat we momenteel ook in samenwerking met ING en Rabobank soortgelijke initiatieven ontwikkelen. Onze strategie werpt dus na een jaar al zijn vruchten af.’

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in