Overslaan en naar de inhoud gaan

Qmusic begint tweede radiozender: Joe

De digitale radiozender Joe (spreek uit: Djoo) begint vandaag in Nederland.
Joe
Joe

Qmusic begint vandaag de digitale radiozender Joe (spreek uit: Djoo) in Nederland. In België bestaat Joe precies tien jaar en eigenaar de Persgroep vindt dat een mooi moment om de zender officieel naar Nederland te halen. Joe draait 'herkenbare muziek van de jaren '80 tot nu'. Qmusic Nederland gaat de nieuwe zender exploiteren.

related partner content for mobile comes here

Programmadirecteur Dave Minneboo van Qmusic Nederland beschrijft Joe als radiozender voor een wat meer volwassen doelgroep. 'Joe richt zich op de frisse veertiger en draait herkenbare hitmuziek van de jaren '80 tot nu. We zien dit als een mooie uitbreiding van ons radio-aanbod.' 

Ochtendshow en dj

Radio-dj Erik van Roekel, die in het weekend te horen is op Qmusic, gaat de ochtendshow van Joe voor zijn rekening nemen. Dat doet hij elke werkdag tussen 07.00 en 09.00 uur. 

Qmusic Nederland gaat de nieuwe zender exploiteren. De zender is digitaal te beluisteren via Joe.nl en via Nederland.fm.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in