Overslaan en naar de inhoud gaan

Qmusic nadert marktleider Radio 538

In de meting van oktober-november 2018 maakt Radio 10 de grootste progressie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Radio 538 blijft in de doelgroep 20-49 marktleider, maar ziet wel Qmusic steeds dichterbij komen. Dat blijkt uit de luistercijfers die vanochtend bekend zijn gemaakt door NLO en GfK.

Radio 538 heeft een marktaandeel van 17,7 en geeft terrein prijs ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar (18,3 procent, index 97). Qmusic gaat van 13,0 naar 15,0 procent. (index 115). De nummer 3 NPO Radio 2 zakt iets in met een aandeel van 12,4 (was 12,7, index 98). Radio 10 blijft enorme progressie maken met een marktaandeel van 10,6. Dat was 7,2 en betekent een index van 147.

Ook nummer 5 Sky Radio weet te stijgen in aandeel: van 8,7 naar 9,3 (index 107). Minder vergaat het E Power, Radio Veronica en vooral 3FM.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in