Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio 10 grootste stijger in maart-april

Ook 'overige zenders' doen het opvallend goed.
Radio14
Radio14

Radio 10 blijft opzien baren in de radiomarkt. De zender stijgt ook in de periode maart-april 2019 weer het meest in de doelgroep 20-49 en komt uit op een marktaandeel van 11,2 (was 8,3, index 135). Dat blijkt uit de vanochtend gepubliceerde luistercijfers van NLO en GfK. 

Het blijft ook goed gaan met Qmusic, dat dichterbij marktleider Radio 538 komt met een aandeel van 14,2 (was 13,4, index 106). Radio 538 daalt in marktaandeel door onder meer een minder beluisterde ochtendshow van 18,1 naar 16,9 (index 93). 

NPO Radio 2 daalt eveneens in aandeel en gaat van 14,5 naar 13,3 (index 92). Sky Radio ziet wel groei en stijgt naar 9,5 (index 104).

Opvallend is dat 'overige zenders' steeds beter scoren en gezamenlijk naar 8,0 procent gaan (index 129).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in