Overslaan en naar de inhoud gaan

Randstad begint een Social Media Command Center

Uitzendorganisatie Randstad stort zich met een nieuw bedrijfsonderdeel op het managen van omnichannel klantcontacten. Tobias Walraven…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RCI beoogt een volledig pakket aan oplossingen te bieden voor bedrijven die, zoals het in de persverklaring heet, &;klantcontacten via meervoudige kanalen willen organiseren, bemensen, managen en meten&;. Vanaf april neemt Randstad een &;Social Media Command Center&; in gebruik in de regio Amsterdam. Randstad levert de nieuwe service vanuit dit centrum, of op locatie bij de klant. 

De dienstverlening richt zich op vijf contactkanalen: web/intranet, social media, telefonie, mail en het beheren van communities. “Consumenten maken in toenemende mate gebruik van verschillende kanalen en middelen om organisaties te bereiken. Deze nieuwe service tilt het callcenter-concept naar een hoger niveau en biedt bedrijven een complete oplossing voor het managen van complexe berichtenstromen”, aldus Tobias Walraven, die is aangetrokken als managing director Randstad Customer Intelligence.

was in 1985 grondlegger van de SNT Group dat uitgroeide tot het grootste contactcenter in Europa. In 2004 vertrok hij hier om zich te storten op een avontuur met de oprichting van de eerste wildwaterbaan van Nederland in Zoetermeer.

“De vraag is niet meer of bedrijven voor verkoop- en servicedoeleinden moeten inspelen op de veranderende manier waarop consumenten contact leggen, maar hoe.  RCI beantwoordt deze vraag. De contactverzoeken van klanten komen via alle mogelijke kanalen binnen op een centraal punt.  Getrainde medewerkers staan vervolgens klaar om de klant te woord te staan en vragen en klachten af te handelen”, aldus Walraven. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in