'Reputatieschade Booking? De klant is pragmatisch, kijkt naar zijn portemonnee'


In deze speciale reeks van Geen Commentaar blikt presentator Frank Kromer elke week terug op de grootste crisis van ons leven: de Corona-crisis. Werkt de crisisstrategie, hoe communiceren onze leiders, wat kan het bedrijfsleven doen om toch te blijven communiceren en behoudt het volk zijn vertrouwen?
In deze zevende aflevering praat hij met Rik Rensen voormalig journalist, onder meer bij NRC Handelsblad en RTL Nieuws waar hij de eerste hoofdredacteur was. Tegenwoordig geeft hij bedrijven reputatieadvies.als partner bij de Reputatiegroep.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijDigital Advertising Specialist
De HorecabondArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWEen gesprek over het dividend van Shell, pizza's aan huis, de reputatieschade van Booking.com, de ondergang van de regiojournalistiek, de nieuwe politieke fase en meer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid