Overslaan en naar de inhoud gaan

Rob Kolkman (Sanoma): 'Met nieuwe verdienmodellen moeten we terug naar groei'

CEO Sanoma Media Netherlands Rob Kolkman en commercieel directeur Kees Wilbrink: 'Ontdekkingstocht samen met adverteerders.'
Kees Wilbrink (links) en Rob Kolkman
Kees Wilbrink (links) en Rob Kolkman
© Pro Shots
Kees Wilbrink (links) en Rob Kolkman
Kees Wilbrink (links) en Rob Kolkman
© Pro Shots

Het is de dag van de jaarlijkse Media Summer Sessions van Sanoma, waar het gebouw in Hoofddorp is omgetoverd tot een eventhal met verschillende podia. Ook CEO Rob Kolkman van Sanoma Media Netherlands en commercieel directeur Kees Wilbrink staan op het podium om hun verhaal te delen met adverteerders en bureaus. Na afloop praten ze met Adformatie over de ontwikkelingen binnen Sanoma en de branche.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in