Overslaan en naar de inhoud gaan

Robbert de Vreede key note speaker op Het Grote Marketingcongres

Robbert de Vreede is Vice President Marketing Foods bij Unilever Benelux. 31 oktober aanstaande is hij key note speaker op Het Grote…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Vreede startte zijn carrière bij Unilever in 1999 als Brand Manager Robijn. Na enkele internationale functies maakte hij in 2012 de switch naar Unilever Duitsland als VP Home & Personal Care. In 2014 werd hij VP Marketing Unilever in Nigeria.

In het oktobernummer van Tijdschrift voor Marketing legde hij uit waarom Unilever sinds vorig jaar inzet op zero based budgeting: ‘In eerste instantie is de reactie binnen de marketingteams natuurlijk twijfelachtig, zo van: kan dit wel en is dit niet ferm snijden in het budget?’, geeft De Vreede toe. ‘Maar er komt ook een nieuwe energie vrij naarmate er mooie voorbeelden naar voren komen, waar teams fors geld besparen door zaken echt anders te doen en zo andere activiteiten groter te maken.’

Het hele artikel lees je hier (premium content).

Andere sprekers op Het Grote Marketingcongres zijn onder andere Dorkas Koenen (Rabobank), Ilse Kamps (Catawiki), Tim van der Wiel (GoSpooky) en Stephen Ward (Deloitte Digital). Er zijn nog enkele kaarten verkrijgbaar. Bekijk hier het programma en schrijf u in.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in