Overslaan en naar de inhoud gaan

Robbie Williams wordt het nieuwe gezicht van Volkswagen

Bereit für eine große Überraschung?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Te dik voor mode

Daarmee is per terugwerkende kracht ook een verklaring gevonden voor de die anderhalve week geleden opdook. De Engelse popster geeft daarin aan op zoek te zijn naar een baan. Hij neemt zijn opties door. Voor een voetbalcarrière in Duitsland is hij te oud, voor de mode te dik, maar voor een baan in de auto-industrie vindt Williams zich wel geschikt: ‘Germany has got amazing cars. Give me a call.’

Voetbalclub Borussia Dortmund daarop Williams een baan aan, evenals Mercedes. Maar naar dinsdag aanstaande zal blijken is het VW waarvoor Williams aan de slag gaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in