Overslaan en naar de inhoud gaan

Safaripark Beekse Bergen maakt het verschil met klein detail op bonnetje

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Uw glimlach is geld waard
Uw glimlach is geld waard

Na een bezoek aan safaripark Beekse Bergen, deelde bezoeker Sydney een bonnetje van het restaurant op LinkedIn. De bon bevatte namelijk een leuk extraatje. En dat kleine gebaar kan het verschil maken. Reden voor Sydney om het safaripark in het zonnetje te zetten.

related partner content for mobile comes here

Dit is het bericht dat Sydney op LinkedIn plaatste. Safaripark Beekse Bergen maakt het verschil, met een klein detail onderaan de bon.

En daar zijn anderen het mee eens. Dat blijkt wel uit de reacties onder het bericht.

klein gebaar, groot effect
wat geniaal dit

Ook de general manager van Beekse Bergen was het bericht niet ontgaan.

dank voor het delen!

Zo simpel kan het dus zijn!

weer een glimlach

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marije Klomp.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in