Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma vergroot belang in Scoupy naar 95 procent

Maurits Priem is de nieuwe managing director van het platform, waarmee Sanoma grote plannen heeft.
Miniatuurvoorbeeld
© Scoupy
Miniatuurvoorbeeld
© Scoupy

FMCG salesteam
Scoupy is de afgelopen jaren voor Sanoma een belangrijk platform in de FMCG-markt geworden. De propositie is gericht op het realiseren van aankopen en het aggregeren van aankoopdata, versterkt door het mediabereik van Sanoma. Sanoma gaat beiden daarom integreren in één FMCG-salesteam.

Uitbreiding naar het buitenland

De oprichters van Scoupy, Geert Luyendijk, Jeroen Lubbers en Valentijn Bras, gaan zich richten op uitbreiding in het buitenland. Bras namens de oprichters: 'Na de snelle groei in Nederland kijken we nu naar andere landen. We blijven middels zitting in de raad van advies betrokken in Nederland. De ontwikkeling in Nederland is een belangrijke springplank voor het buitenland.'

Benoeming Maurits Priem
Maurits Priem, nu strategy director Central Europe bij Essity, gaat Scoupy vanaf 1 september leiden. Hij had meerdere (inter)nationale rollen bij Essity en Heinz. 

Later vandaag meer over de Media Summer Sessions

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in