
Uit dit onderzoek in opdracht van Remia blijkt verder dat respondenten zich tijdens het kerstdiner egeren aan overmatig smakken (33,9%) en het onaangekondigd weglopen (17,9%). Bijna alle ondervraagden geven aan zelf wel hun telefoon weg te leggen voor Vrouwen (90,2%) leggen tijdens de maaltijd vaker hun smartphone weg dan mannen (85,8%).
Marcos Garcia (Marketing Manager Remia): 'Het kerstdiner moet eigenlijk het gezelligste moment van het jaar zijn. Even tijd voor elkaar. We schrokken dus wel van de uitkomsten van ons kerstdiner onderzoek”, aldus Maar gelukkig zijn er leuke, eenvoudige oplossingen.'
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)Met dit onderzoek wil Remia aandacht vragen voor 'het gezellige kerstdiner'. Hiervoor is als campagne het ‘Gourmetstack’-spel bedacht, Alle mensen aan tafel leggen tjjdens het kerstgourmetten hun smartphones op elkaar en wie als eerst zijn of haar telefoon van de stapel pakt, die moet afwassen.
Video:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid