Overslaan en naar de inhoud gaan

Starbucks maakt wireless opladen toegankelijk

Het koffiebedrijf test in tien Londonse winkels met de wireless oplaadtechnologie van Duracell: Powermat.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Energie belangrijker dan connectiviteit

Starbucks wil met de test zijn positie behouden als één van de voorlopers op gebied van moderne technologie. &;We proberen van alles om het leven van onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Met het gratis aanbieden van WiFi in 2011 zijn we daarmee begonnen, maar tegenwoordig is het gebrek aan energie een groter probleem.&;, aldus Ian Cranna, Starbucks Vice President Marketing & Category tegenover .

Het merk is niet het enige bedrijf dat kijkt of draadloos opladen de oplossing is voor het probleem van vele klanten. Onlangs kondigde ;s aan in vijftig Britse restaurants te testen met . Het verschil met de Powermat, is dat deze technologie gebruik maakt van elektriciteit in plaats van inductie. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in