Overslaan en naar de inhoud gaan

Strategische samenwerking NRC en audio agency Airborne

Podcast Takedown is de eerste gezamenlijke productie, Team High Tech Crime van de politie wil zich profileren als interessante werkgever.
Takedown
Takedown

De podcast ‘Takedown’ is maandag in première gegaan als eerste productie die tot stand is gekomen vanuit een nieuwe strategische samenwerking tussen NRC en audio agency Airborne. 

In 'Takedown' worden cybercrimezaken gereconstrueerd. De podcast is gemaakt in samenwerking met Team High Tech Crime van de politie. De reeks begint met de zaak waarin het brein achter de schadelijke Rubella-malware moet worden opgespoord. In andere afleveringen gaat het onder meer over de ontmanteling van cryptocommunicatienetwerk Ennetcom en het vinden van de dader die schuilgaat achter grootschalige DDoS-aanvallen. Techjournalist Vivianne Bendermacher gaat in de podcast onder meer in gesprek met digitaal rechercheurs en officieren van justitie.

related partner content for mobile comes here

Team High Tech Crime

Het Team High Tech Crime van de politie wil met de podcast bij potentiële werknemers in het vizier te komen als interessante werkgever. 

'De branded content die wij maken, of dat nu in geschreven of in gesproken woord is, moet zorgen dat onze NRC-doelgroep dit graag leest en beluistert zodat het bijdraagt aan het behalen van de gestelde merk- of communicatiedoelstellingen van de adverteerder', zegt commercieel directeur Madelon Fortuin van NRC. 

'Deze samenwerking past ons zeer goed, omdat NRC podcasts al jaren hoog in het vaandel draagt waarbij kwaliteit altijd voorop staat', vult Marvin Jacobs, creative sirector Airborne aan. 

'Takedown' is te beluisteren via de NRC Audio-app, en alle andere reguliere podcastplatformen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in