Overslaan en naar de inhoud gaan

Supermarkt Dirk haakt ludiek in op Hollandse stroopwafel-rel

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
best social header
best social header

De stroopwafel is voor Nederlanders een stukje cultuur en velen van hen zijn er dan ook erg trots op. Ook een hoop toeristen stoppen het koekje graag in hun mond, al is het maar om het daarna op TikTok te kunnen plaatsen.

Bij een stroopwafelzaak in Amsterdam weten ze daar een goudmijntje van te maken en verkopen ze de koeken voor dertien euro per stuk. Dit schiet bij een hoop Nederlanders in het verkeerde keelgat en de meesten vinden het bedrag helemaal koekoek.

Ook supermarkt Dirk trekt zijn waffel open en haakt ludiek in op deze stroopwafelrel.


Het begint allemaal met deze post van Ton, die zijn ogen niet kan geloven wanneer hij de prijs van een stroopwafel ziet.


Meteen steken mensen op X er lekker de draak mee. 


Voor Dirk van den Broek is dit een mooi moment om de eigen stroopwafels even te prijzen.


En veel klanten kunnen deze inhaker van Dirk wel waarderen.

tbs


Er zit voor veel mensen nog een groot voordeel aan deze goedkopere versie van Dirk.

tbs3


Sommigen brengen de supermarkt nog even op ideeën.

tbs4


Die negen extra stroopwafels komen ook wel op, joh.

tbs5


Toch wordt er eentje gemist…

tbs

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lianne Kleinjan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in